söndag 28 augusti 2011

Kameraväskan är färdig

Jag är inte 100 % nöjd för den här väskan blev inte heller riktigt som jag hade tänkt men den känns ändå ok så jag tänker inte repa upp. Jag är lite lat när jag virkar och räknar inte alltid alla maskor. Det tillsammans med att jag har uruselt ljus gör att det både tillkommer och försvinner maskor utan min vetskap. Jag letar efter en bra lampa som jag kan ställa bakom fåtöljen så jag får ljus men jag har inte hitta den ännu. Och så är det där med att sätta på sig glasögonen. Det kan ju också underlätta. 

Tillbaka till väskan så B valde själv knappen och självklart blev det en knapp som glittrar. När man är 6 år gillar man saker som glittrar.







2 kommentarer:

  1. Tack! Jag är inte helt nöjd men inte helt missnöjd heller.
    Jag vet inte om jag är så snabb men försummar man allt annat här hemma så får man ju mycket tid över ;)

    SvaraRadera