lördag 6 augusti 2011

Mina tidigare skapelser

Tänkte lägg upp några av mina tidigare skapelser. Kommer tyvärr inte ihåg varifrån alla mönster kommer från. Vissa alster tycker jag blev riktigt bra medan vissa inte är dom bästa.

Musen och kaninen är virkade efter mönster från boken "virka amigurumi" Av Mia Bengtsson

Sköldpaddorna är också virkade efter mönster från "virka amigurumi"

Mössen är virkade efter mönster från Ulliga gulliga saker Den rosa/röda musen blev ett litet hastverk men dottern min gillar den i alla fall.

Jag vet att jag har virkat dessa väskor efter mönster från en bok men jag kan just nu inte komma på vilken bok det var. Dock har jag ändrat lite i mönstret.


Fram och baksida på mina döttrars Hello Kitty-väskor. Väskorna virkade jag för några år sedan så dom är rätt smutsiga. Kanske borde ha tvättat dom innan jag tog kort! Väskorna är virkade efter mönster som jag hittade här men det finns nu andra sidor med beskrivningar. Det är bara att googla!
Solen är virkad efter mönster från Drops design

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar