tisdag 27 september 2011

Inte mycket blir gjort

Har inte blivit så mycket gjort sen senast då jag är så himla trött mest hela tiden. Jag har två beställningar på iPhone-fodral att göra och att sy monster åt mina barn ligger väldigt högt på att göra-listan. Dom där monsterna skulle vi göra under semestern men eftersom jag inte riktigt läser igenom beskrivningar och tänker efter först så fattas det alltid saker. Först var det tråd i rätt färg som saknades för att sy dessa monster, sen saknades undertrådsspolar och nu stoppning. Jag har gjort så många sköldpaddor så stoppningen tagit slut.

Det har blivit ytterligare en sköldpadda, denna gång till min systerson. Jag tror det är den sista sköldpaddan jag kommer göra på ett tag för efter att ha tillverkat 5 st så känns det lite enformigt.

1 kommentar: