tisdag 13 september 2011

Virkat fodral till iPhone

Det där med att hitta lite tid över för att göra det jag gillar börjar bli svårt. Livet rusar fram i 120 km/h och inte ens helgerna bjuder på lugn och ro. Mellan gymnastik, tennis och fotboll så ska vi ju hinna med städning, veckohandling, tvättning m.m. Skulle vi behöva åka och handla i någon galleria så måste det hinnas med på söndagseftermiddagarna förutsatt att det inte är något kalas just då.

Jag har i alla fall hittat någon timme då och då under helgen och måndagen då jag virkade klart en sköldpadda till en 8-årig tjej samt att jag virkade ett iPhone-fodral till mig och ett till min kollega. Jag har ytterligare ett fodral som ska virkas till en annan kollega. Fodralen är virkade med hjälp av detta mönster, jag valde dock att avsluta med en lite mer markerad kant.  Mitt fodral är det färgglada, jag tänkte att jag skulle försöka hålla kvar sommaren lite längre genom ett färgglatt fodral. Det andra fodralet fick min kollega idag.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar