onsdag 9 november 2011

Jag behöver ljus och värme för att få energi

Det är så segt! Hösten och mörkret suger all energi ur mig och det är ett rent under att jag över huvud taget tar mig ur sängen om morgnarna. Tyvärr innebär saknaden av energi att jag inte orkar med varken sömnad, virkning eller något annat. Jag orkar inte ens tänka ut vad jag ska pyssla med. Det är illa!

Jag har sedan senast endast gjort två grejer, ett skärp i mormorsrutor samt ett Halloween-halsband. Halsbandet var till storbusan som skulle på maskerad utklädd till häxa men hon tog aldrig på sig det. Själv tyckte jag det blev bra men tydligen tyckte hon annat. Skärpet gillar hon däremot, passar perfekt till en av hennes tunikor, och hon har själv valt knappen.




2 kommentarer:

  1. Förstår inte alls hur hon kunde dissa halsbandet, det var grymt ju!

    DU är jätteduktig <3

    SvaraRadera