fredag 6 juli 2012

Den som väntar på något gott...

...väntar alltid för länge! I helgen beställde jag två tapetprover från inreda.com och idag kom ett av paketen. Jag behöver ju båda! Tanken är att jag ska tapetsera delar av prylhyllan som jag tidigare köpte på loppis. Det var ju ett tag sen jag köpte den men nu när jag äntligen kommit mig för att beställa lite tapetprover så blir jag lite otålig när dom tar så lång tid på sig att komma!


Tapeterna var annars mycket fina och jag skulle kunna tänka mig att ha några av dom på väggen. Tjejerna tyckte också dom var fina. Lillbusan önskar ha den röda med blommer (till vänster i bild) på sitt rum och storbusan vill ha den med fågeln (andra till höger i bild). Min käre make är nog av en annan åsikt än tjejerna i familjen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar