onsdag 7 mars 2012

Handlingsförlamad


Det finns så mycket jag vill göra, så många projekt som jag tänker att jag ska påbörja men just nu går ingenting. Jag har blivit helt handlingsförlamad! Bebisfilten är snart färdig och efter det vet jag inte vad jag ska hitta på och det känns lite stressande. Vill så gärna sy och virka och så skulle jag vilja lära mig sticka ordentligt också. Fast jag tänker att jag verkligen skulle vilja sy lite av alla de tyger jag har samlat på mig men samtidigt har jag mycket garn som jag kan virka med eller sticka med men då var det ju det där med att lära sig sticka ordentligt. Sen hittade jag en bok om broderier på rean så det skulle jag också vilja göra. Men det finns så mycket fina grejer i boken så vad ska jag välja först? Så det kanske ändå är bäst att virka något eller kanske hitta något lätt att sy eller kanske börja med att lära mig sticka någon liten grej eller brodera något litet... Så där håller det på i mitt huvud och det är rätt jobbigt, handlingsförlamande kanske man skulle kunna kalla det.

I brist på annat tänkte jag visa hur fina lampan ser ut i dagsljus. Storbusan är så stolt över den, hon kan inte riktigt fatta att hon faktiskt har gjort den själv :)

Alla fina knappar som syns underifrån
Många pärlor som sorterades fram och träddes på tråd

2 kommentarer:

  1. Jättefin lampa! Oh så spännande att filten snart är klar, den kommer va så fin. :)

    /Tove

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Filten är jättefin, underbara färger! :)

      Radera